pondělí 25. února 2013

za mříží?

někdy jsme uzavřeni před světem
za mříží
dobrovolně
ve své bolesti
netoužíme se
osvobodit








stačí ale
úsměv
podaná ruka
a prodereme se
na světlo
polámaní
přesto svobodní




         
         






    
  

19 komentářů:

  1. Nevím proč jsem si začal zpívat Plíhalovu Pohádku ... "... dej mi ruku svou studenou od okenních skel ..." .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .-) ... strašně nerad odpovídám na otázky, na které neznám správnou odpověď .-)) ... ano, asociace ... ano? .-)

      Vymazat
    2. Já vím, že nemusím odpovídat ... ani Vašim představám ani představám kohokoliv jiného ... ale ... já odpovídám rád .-))

      Vymazat
    3. Tak dobře, odpovídejte.-))

      Vymazat
    4. Výstižné Vanďo! Už když jsi to vyfotila, bylo těm fotografiím souzeno spojit je s tímto textem. Mimochodem, Plíhalova "Pohádka" je úžasná...

      Hermína

      Vymazat
    5. Děkuju!...asi ano,musely si počkat-)

      Vymazat
  2. Amen amen dico vobis ... :)

    http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=SzGya2zMBM8

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -)...nejde to přehrát, ale znám...díky!

      Vymazat
    2. Už to hraje u nás, jen v trochu jiném kontextu :)

      Vymazat
    3. Teď jsem poněkud vedle...to mi musíte osvětlit (jsem totiž nastydlá a to se mé vnímání ztenčuje na minimum...v pátek jsem cestou z Prahy rozespale vystoupila omylem v jednu ráno v Kolíně a čekala promrzle čtyři hodiny na vlak do Pardubic-))

      Vymazat
    4. Stačí o kousek nahoře klilknout na PEP1 a pak už to bude dobrý :D Vystoupení z vlaku jsem díky těšení se na čaj pochopil, jenom ta inverse mě teď dostala :)). Já (a myslím že i většina jiných) by cestou do Pardubic rozespale vystoupila v České Třebové (nejdřív) , pokude ne až v Přerově .... v Kolíně ..... !!! :)) Aby bylo jasno, se nevysmívám, silně soucítím, ale je to takové milé překročení jedné z životních hranic ...

      Vymazat
    5. Ach tak! jdu na to.-)
      -)ale musím přiznat jednomu policistovi plus, že mě pustil na hodinu do vyhřáté čekárny-)Vím, že se nevysmíváte, nakonec jsem toho v sobě za čtyři hodiny dost probrala a to občas není na škodu.
      Na mě počasí nemá vliv, ale nedostatek slunce začíná působit i na mě-)

      Vymazat
  3. Vando, jsi úžasná, víš to?
    Už dávno je tomu, co jeden kněz, který prožil deset let v bolševickém lágru, promítal k meditaci diáky. Byl tam obrázek, jak skrz mříž rostl strom a na mne, co na to říkáš?
    Chuť žít a milovat svobodně ničím nezastavíš ani utrpením ani kriminálem.
    Vando držím Ti palce.
    Miri

    OdpovědětVymazat