pátek 8. února 2013

divný pocit

divný pocit
dozvědět se tu zprávu
jen tak
mezi řečí
a dělat
jako by nic
a přitom
srdce zrychlí
v krku se uzavře klapka
a slova nemohou ven
oči pálí
na chvíli se podívám stranou
naberu dech
pokusím se o drobný úsměv
a zašeptám:
všechno je přesně tak, jak má být




16 komentářů:

  1. ... sevřelo se mi hrdlo ... tenhle pocit nemám rád ... to je ta úzkost ... úzkost v hrdle ... (může být však příjemnější, než kost v krku.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je diskutabilní..kost se dá vyndat, ale ta úzkost může trvat dlouho..

      Vymazat
    2. Může ... a také z úzkosti může pomoci úsměv, kdežto od kosti v krku jen pean a ruce hluboko v krku ... třeba já mám docela slušně vyvinuté některé reflexy ... už proto dám přednost úsměvu .-))

      Vymazat
    3. -)Já mám vyvinutý ten reflex, že ryby se jedí pomalu-))

      Vymazat
    4. .-)) když já tak rád hltám ... .-)

      Vymazat
    5. Tak se potom nedivte.-))

      Vymazat
    6. ... a víte, že se divit budu? .-)) ... sám bych se vidět nechtěl, ale Vám bych ten pohled přál .-)

      Vymazat
    7. samozřejmě myslím pohled na mně chroptícího s vyvalenýma očima ...

      Vymazat
    8. všechno je přesně tak, jak má být .... a na obrázku uřízlá ruka :)))

      Vymazat
  2. A tak to má být, Vando.-)
    Miri

    OdpovědětVymazat