pondělí 5. listopadu 2012

záchodový blues

natírám okno na WC
vdechuju vůni
barvy a PVC
tiše si zpívám
záchodový blues
rámu už
natřenej mám kus

13 komentářů:

  1. Tak tuhle jsem dneska potřeboval :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevydržel jsem a kontruji :DD

    OdpovědětVymazat
  3. a tam takhle po ránu, luštím tajenku v křižovce. Sedím, píšu a hovím si a táhne mi při tom na zadel. Slota venku jak sviňa a nejednou jsem si pomyslel, proč to zpívání se štětcem, nebylo v létě se sluncem. Dva dny rám bez okna, no nazdar, výhra za tajenku mi uniká.
    (Neználkovský rým se dá vždy uplatnit):-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Žejo?-)Člověk si občas v šedi dnů musí najít něco povzbudivého.-))

      Vymazat
    2. S přicházejícím bílím bincem to za chvilinku bude zapotřebí :)

      Vymazat
    3. Počkej, teď jsem vedle.?-)

      Vymazat
  5. .-) ... jste to moc hezky natřela :-))

    OdpovědětVymazat