pondělí 29. října 2012

oranžová noc

Oranžový květ
sako na věšáku
boty v řadě za dveřmi.
Stromy za oknem
pohled přes zábradlí
noční melodie.
Peřiny šustí
nechce se mi spát
a tak sním
s otevřenýma očima

8 komentářů:

  1. Vida...a já mám v zásobníku jedno povídání, jak chci spát...bez nenaplnitelných snů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky.-)
      Zajdi na můj blog na idnesu, je tam na tebe vzpomínka.-)

      Vymazat
    2. veliké JO děkuje :D
      ono podle mě se sem přidá dost lidí :)
      Jinak krásný den přeji :)

      Vymazat
    3. V.W. děkuje!-))
      To by bylo fajn. Já budu sedět zatím na dvou židlích, už kvůli těm blogerů a pár lidem, kteří zůstanou.-)

      Vymazat
    4. Je to netův prostor :)
      určitě budou lidičky rádi, když se ještě zdržíš:) teda na obou židlích :D

      Vymazat