čtvrtek 29. listopadu 2012

prý

prý bude sněžit
i v nižších polohách
těším se
na bílé
lehké
jemné
vločky
usedají na stromy střechy chodníky chladnou zem na kabáty tváře ruce ústa na řasy
dívají se oknem k nám domů
a je bíle ticho


22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přiznám, že zimu nemusím, ale takové to poletování vloček se mi líbí...a u toho bych taky zůstala-)

      Vymazat
    2. :)) Ať poletují...daleko ode mne :) Stále mám staré sjeté zímní :))

      Vymazat
    3. Ale ne! Já taky romantiku a Ty sjetý gumy!-))

      Vymazat
  2. Aretta:
    :-) Půvabný... cukrový... hebounký...

    OdpovědětVymazat
  3. Potichoučku, polehoučku....milá, uklidňující slovíčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas taková potřebujeme všichni...díky-)

      Vymazat
    2. Já děkuji, že si pro ně mám kam přijít :) Dana Marková

      Vymazat
  4. Sem ještě vločky nedorazily. Ale z textu už je přímo vidím. Nejhezčí jsou když padají tiše a hustě ve světle plynových lamp a dosedají chladivě na rty (možná na Karlově ještě nějaké romanticky blimavé lampy zbyly). :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ani tady nejsme imunní. Blikavé :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blimavé...to se mi líbí.-)))
      A to mám taky ráda, když se snášejí tiše ve žlutém světle.-)

      Vymazat
  6. Krásné ... lehnu si do nižší polohy a budu poslouchat ....................................................................................................................................................................................................................................................................... ticho

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné.
    Už se těším na vánoce.
    Třpít vloček mne uchvacuje. Nádhera.
    Miri

    OdpovědětVymazat