neděle 11. srpna 2013

klíčová osudová




neptám se osudu

co mě čeká

klidně se nechám překvapit

devíti klíči zamknu

obavy a strachy

desátý držím v dlani

bude se mi hodit

až narazím

na zamčené srdce










12 komentářů:

  1. Moc hezké, Virgínie milá. (Bude se Ti hodit, ten klíč, srdce bývají zamčená, pošetilá...)

    OdpovědětVymazat
  2. Až na ně narazíš, nemůže Tvému klíči odolat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem "na mě"-)
      Takže nevím kdy to bude, ale určitě neodolá.

      Vymazat
  3. Pěkné. Je taky srdce bez zámku otvírající se zevnitř, stačí jen zaklepat.-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jen si nejsem jistá, jestli se takové srdce dá otevřít...klíčem... :)DM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klíč může mít různou podobu..třeba pochopení...-)

      Vymazat
    2. Já vím, spíš jsem měla napsat, že takové "zamčené" nepřístupné srdce je zapeklitá věc a dá to zabrat....najít správný klíč...že jich je...:-) DM

      Vymazat
  5. Vando, máš pravdu. Šperhák k srdci je třeba.-) Vzpomněl jsem si na jednu dětskou hádankovou říkanku. Leze, leze po železe, nedá pokoj, až tam vleze.-)Miri

    OdpovědětVymazat