neděle 19. května 2013

dům v oblacích


bydlím v domě

který pluje v oblacích

neplatím nájem

a nemám stálou adresu

a vůbec mi to nevadí

každé ráno se probudím v jiném městě

otevřu okno

usměju se

čeká mě přece

další krásný den

v oblacích









                                                                                                          (foto: Hana Posltová)





6 komentářů:

  1. Chicht. Svět je stejně fajn ve své různorodosti, nepředvídatelnosti a současně tendenci ke kulišárnám. Já to zrovna vzal z domu do oblak a rovnou do toho jiného domu, od přátel k přátelům, od nevadí k nevadí. Takže moc děkuji za tuhle básničku - nemusím zažité popisovat, povedlo se Vám to krásně za mně :)

    OdpovědětVymazat
  2. s hlavou v oblacích :))
    Krásný den přeji :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano..hlavu v oblacích mám-))
      I Tobě krásný den, Pavle! :-)

      Vymazat
  3. Vando, obláčkově se usmívej. Sluší Ti to. Miri

    OdpovědětVymazat
  4. Dana Aretta
    Sedmikráska sedmikrásná.
    Dům v oblacích nadoblačně krásný.
    Jak pochválit básnířku, když slova chybějí? :-)

    OdpovědětVymazat