sobota 12. ledna 2013

lehce


lehce

se dotknu ticha

lehce

pohladím rozvlněnou záclonu

tak lehce

se někdy odchází

až nechce se věřit
                                                






12 komentářů:

  1. A občas se i lehce navrací ..... nejlépe když vprostřed léta .... začne zlehka sněžit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to nebývá příliš často...

      Vymazat
    2. Nicnéně pravděpodobnost, že se to stane, je signifikantně nenulová. Se mi to přihodilo právě minulý týden ... jinak bych to, racionálník, asi nenapsal :)

      Vymazat
    3. Jsem teda zvědav, kdy se mi podaří uvidět před "ENTER" jednou všechny překlepy. Pravděpodobnost toho jevu bude, soudím, právě na těchto stránkách naopak zanedbatelně pidimalá... :)) Omlouvám se.

      Vymazat
    4. Racionálník, to je hezké-) Vzala jsem to jako poeticko nadějný obrat.
      Kdybyste na překlep neupozornil, ani bych si ho nevšimla...zřejmě proto, že překlepy jsou již nedílnou součástí zdějších blogů.-)

      Vymazat
    5. Abych se nechlubil cizím peřím - racionálníka jsem nevymyslil já, ten vyplynul dřív z diskusí, tak nějak jsem jej mezitím přijal za svůj ... pomáhá v kategorizaci momentálních stavů, mezi kterými nezbytně (a nechť tedy i nadějně) poeticko-rigorózně oscilujeme (i když ty stavy jsou vždycky smíšené) :)

      Vymazat
  2. ... a to je vlastně dobře ... asi :) DM

    OdpovědětVymazat
  3. Ano.-)
    Rád lehce hladím rozvlněné klasy.
    Miri

    OdpovědětVymazat